onsdag 5. august 2009

Sommer muffins...

Her er en muffins som eg har laga som "kort" til eit bryllup. På toppen er der en Tag som ein kan dra opp, og på den står helsinga.Eg har dekortrt den med MF ark nede og "got flowers" fra Prima på toppen. pluss diverse perler, band og glitter. Glitter er BRA!!


Ja no er vi komt til August månad, og det ha leng vore stille i Bloggen min. Sommaren har gått so fort at eg veit knapt nok kor den er blitt av. Men no nærmar hausten seg og da får eg håpe tida strekk meit til når det gjeld kortlaging og andre prosjekt eg lagrar i hodet mitt!! Og sjølvsagt meir Blogging... eg kosar meg i Blogg trådane til andre, men ser at det har vore mykje "sommarstille" der også... Men no e da snart HAUST!! (eg elskar Hausten!!) Ha ein deilig Haust alle som er innom og kikkar i Bloggen min.. og til alle andre☺

2 kommentarer:

  1. Stilig muffins-kort dette, Heidi.
    Har sakna deg i bloggen din i sommar, ja:)

    SvarSlett
  2. Heia :)
    Stilige muffinsar! Sånne skal eg og prøve meg på...en dag.... Har funne ei oppskrift på deg i bloggen til stempelgal, så snart ;)
    Håpar du kosar deg på øyna di! Håpar vi snart får til ein hobbykveld igjen, det hadde vert kos!
    No blir det jo meir og meir høst so...
    Ønskar deg ein kreativ hobby-høst ;)

    Klem, Lise

    SvarSlett