søndag 10. januar 2010

Godt nyttår til dykk alle!








Det har lenge vore stille i bloggen min men no får eg prøve og ta meg litt i hop! Første innlegget eg legg ut er ei bok eg laga i fjor til mamma sin 50 års dag, eg trur nok ho vart veldig glad for tårene kom...
Eg har brukt barndoms bilder av ho og litt små tekstar her og der. Bakpå boka stod teksten " Åtte auger i kvarandre, fire munnar rundt eit bord. Fire veggar kring ei lykke, broren, systa far og mor".
So håpar eg det kjem fleire innlegg fra meg ein av nærmaste dagane... Spør om de lurar på noko.


5 kommentarer:

  1. Heisann, og takk for koselig kommentar inne hos meg! Nå har jeg kikket litt hos deg, og her var det mye flott. Et aldeles herlig vintagekort lenger ned her. Jeg skjønner godt at det kom tårer hos moren din, for dette var et nydelig album. Slenger meg som følger hos deg jeg.
    Ha en flott dag!
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  2. Godt nytt år :)
    Ikkje rart mamma`n din blei rørt til tårer for dette var verkeleg nydeleg, Heidi.
    Du er kjempeflink!
    So kjekt at du er i gang igjen, eg ventar fortsatt på gløden...håpar den kjem snart :)

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Dette var eit kjempefint kort.
    Ikkje rart at mor di tok til tårene.
    Ha ei flott veke vidare, Heidi.

    SvarSlett
  4. Godt Nyttår Heidi!!
    Åhh...så koselig det var å se "liv" i bloggen din igjen:-)) Håper på kreativ blomstring for deg utover nå slik at jeg og andre kan komme inn her og nyte:-))
    Må bare henge meg på de andre over meg her; ikke rart din mor ble rørt og glad for en slik gave.
    Albumet/boka er nydelig:-)) Så flott design og dekorering på sidene, og kjempesøte bilder av din mor som barn!!
    Tusen takk for go`e ord i bloggen min Heidi!! Det varmet skal du vite:-))
    Ha en strålende fin uke!

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  5. Hei Heidi:-)

    Ligger en award til deg i bloggen min:-))
    (Du må bla litt nedover siden min)

    Klem fra Astrid

    SvarSlett